Klantcontactcentrum
Alles om jouw klanten beter van dienst te zijn.

Triple P - Klantcontactcentrum 2.jpg
herobackground.png

OPTIMALE KLANTERVARING

Mensen nemen het liefst contact met je op hoe en wanneer het hen uitkomt. Per mail, telefoon, via WhatsApp of social media. Of je nu een bedrijf bent, een zorg- of overheidsinstelling. Iedereen verwacht snel en accuraat antwoord. Hoe je mensen te woord staat, beïnvloedt de indruk van je hele organisatie. Met een modern omnichannel klantcontactcentrum van Triple P voldoe je aan de behoeften van de klant, cliënt of inwoner van nu.

Wij zorgen dat je op alle manieren bereikbaar bent en realiseren samenhang tussen je communicatiemiddelen. Door data te combineren, hebben jouw medewerkers real-time inzicht in klantinformatie. Of zoals wij het noemen: een 360° klantview. Zo weten ze wat er bij mensen speelt om hen effectiever en sneller te helpen. Bind klanten, cliënten of inwoners voor langere tijd aan je organisatie door een ideale klantbeleving te creëren.

shutterstock_1443614867.jpg

Samen tillen we klantcontact naar een hoger niveau en maken we van jouw klanten ambassadeurs.

 

Met een Klantcontactcentrum van Triple P geniet je van allerlei voordelen:

  • Hogere klanttevredenheid: Een betere klantenservice doordat informatie up-to-date is op ieder apparaat.
  • Hogere efficiency: De afhandeling van eenvoudige vragen automatiseer je met geavanceerde technologie.
  • Tevreden medewerkers: Het werkplezier stijgt door het wegnemen van routinematig werk. 
  • Beschikbaarheidsinformatie: De interne communicatie verbetert door inzicht in beschikbaarheid.
  • Monitoring en opname: Inzicht in statistieken en opnames dragen bij aan de kwaliteit van afhandeling.
  • Gegarandeerde bereikbaarheid: Doordat onze netwerken redundant zijn uitgevoerd. 

Integraties en koppelingen
Triple P maakt het klantbeeld compleet door databronnen zoals een EPD, ERP, en CRM samen te brengen. Ook koppelingen met IoT-dataplatform en selfservice portalen zijn mogelijk.

Je kunt ook Microsoft Teams Telefonie integreren. Medewerkers handelen inkomende en uitgaande oproepen af en hebben een naadloze communicatie-ervaring met klanten op één scherm. Om het meeste uit Teams Phone te halen leveren we ook compatible hardware zoals bureautoestellen, headsets, videosystemen en luidsprekers.

Door integratie van moderne technologieën sluiten het klantcontactcentrum en de moderne werkplek beter op elkaar aan. Zo ontstaan veel meer flexibele mogelijkheden om medewerkers productiever te laten zijn en biedt je een ultieme customer experience.

Benieuwd naar de mogelijkheden? 
Triple P verbetert je bedrijfsresultaten. Wij begrijpen de uitdagingen van jouw business als geen ander. ICT moet in dienst staan van organisaties en niet andersom. Daarom stemmen wij onze veilige en toekomstbestendige ICT-oplossingen af op de behoeften van jouw organisatie én je klanten. People Perform best as Partners.

Laat je adviseren

Gert Timmer vertelt je graag wat de mogelijkheden zijn

PARTNERS KLANTCONTACTCENTRUM

Arrow Back
Arrow Forward
Logo Mitel - Partner Triple P
Triple P - Odido Nederland.png
Logo Audiocodes - Partner Triple P
Logo Poly - Partner Triple P
Logo Softex - Partner Triple P
Logo Tendfor - Partner Triple P
Logo bumicom - Partner Triple P
Logo Yealink - Partner Triple P
Logo QuandaGo - Partner Triple P
Logo Core Interact - Partner Triple P
Logo redCactus - Partner Triple P
Logo SoftApp - Partner Triple P

ONZE OPLOSSINGEN

BEL OF MAIL
ONS GERUST.

Jij hebt vragen, wij hebben de antwoorden. Wij zijn er om je te helpen.

formbackground.png
Triple P - Logo2

Contact

Nevelgaarde 60  
3436 ZZ Nieuwegein  
 
T: +31 (0)88 033 2500  
E: info@triple-p.nl  

Volg ons op:

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

ISO-Certificeringen

InformationSecuritySys_ISOIEC27001 wit.png
QualitySystCert_ISO9001 wit.png

Copyright Triple P - 2024

|