Assistent Controller - Triple P

Assistent Controller

Vacature Assistent Controller – (28 – 36 uur)

Functie
In deze afwisselende functie bied je ondersteuning aan het hoofd van de financiële administratie. Je zorgt voor een juiste, tijdige en volledige vastlegging van financiële gegevens. Daarnaast stel je samen met het management periodieke rapportages op en ondersteun je o.a. bij de jaarafsluiting. Als Assistent Controller ben je onderdeel van onze financiële administratie, bestaande uit 2 medewerkers Finance en het hoofd van de financiële administratie.

Werkzaamheden
• Ondersteunen van het hoofd van de financiële administratie.
• Opstellen van wekelijkse forecastrapportages (omzet).
• Ondersteuning opstellen budgetten.
• Ondersteuning opstellen jaar-, kwartaal- en maandcijfers.
• Ondersteuning voorbereiden accountantscontrole.
• Facturatie naar onze klanten.
• Contractadministratie van onze onderhouds- en beheercontracten.

Wij vragen
• Je hebt aantoonbaar HBO-niveau en bent bij voorkeur in het bezit van een relevant HBO diploma.
• Je hebt minimaal 4 jaar boekhoudkundige en administratieve ervaring. Ervaring in een administratieve rol bij een ICT-dienstverlener is een pré.
• Je bent bekend met Microsoft Dynamics of een vergelijkbaar pakket.
• Je kan denken in journaalposten.
• Je hebt affiniteit met een contract- en projectadministratie.
• Je kan zelfstandig een administratie voeren.
• Je bent accuraat, flexibel, betrouwbaar en stressbestendig.

Wij bieden
Triple P heeft een open en transparante cultuur waarin vertrouwen, integriteit, kwaliteit en ondernemerschap centraal staan. Wij beschouwen het werken bij Triple P als ‘serious fun’ en hechten er waarde aan dat jij daar met veel plezier aan deelneemt. Wij vragen veel van je, maar bieden je ook aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Maar belangrijker nog: wij stimuleren je om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen op basis van uitdagende projecten, aansprekende klanten en ruime opleidingsmogelijkheden. Kortom: alle ruimte om te groeien.

Wie zijn wij
Triple P is opgericht in 1989 en is gevestigd te Nieuwegein. Met een team van circa 70 medewerkers ontwerpt, levert, bouwt en beheert Triple P de ICT- infrastructuur voor bedrijven, overheids- en zorg instanties. Triple P staat voor: “People, Performance, Partnership”.
Triple P kent een rijke historie als kwalitatieve marktleider van innovatieve ICT-infrastructuren. Zo was Triple P de eerste aanbieder van VoIP in Nederland en werken we altijd aan innovaties om klanten nog meer gebruiksgemak, veiligheid en bereikbaarheid te bieden. Wij gaan tot het uiterste om met innovatieve oplossingen de bedrijfszekerheid van communicatie- en datatoepassingen bij klanten te vergroten en de operationele kosten te verlagen.
Als Trusted Partner bieden wij klanten een ICT-infrastructuur waarbij wij een vlekkeloze integratie realiseren tussen netwerken, telefonie, servers, storage en werkplekken. Tevens verzorgen wij het volledige 24/7 remote beheer zodat iedereen bereikbaar is en alle informatie beschikbaar is, altijd en overal.

Solliciteren
Wil jij ons team komen versterken? Solliciteer dan nu!